Direct to Internationalization
29 czerwca, tuż przed wakacjami, dostarczymy kolejnych inspiracji w obszarze internacjonalizacji podczas drugiego wydarzenia z cyklu Direct to Internationalization. Nasi eksperci podzielą się wiedzą na temat rynków: Indii, Chin oraz Ukrainy, które wraz z NAWA i kampanią Ready, Study, GO! Poland odwiedzimy na jesieni. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się więcej na temat User Experience oraz budowania i projektowania kampanii komunikacyjnych. Będzie także okazja do wysłuchania naszego gościa specjalnego. Rejestracja już od maja na naszej stronie internetowej - zapraszamy do sledzenia informacji, gdyż liczba miejsc jest ograniczona.
Główny panelista II edycji Direct to Internationalization: Edwin van Rest
Edwin van Rest is co-founder and CEO of StudyPortals – the global study choice platform. As part of his engineering studies, Edwin spent time in Japan, Greece, Italy and the Netherlands. He is a grateful beneficiary of and a true believer ininternational education; through StudyPortals he wants to simulate and help students to make an informed choice and broaden their horizon.
In 2017 the platform served over 28 Million unique users of which 370,000 actually enrolled at a university abroad. Consecutively, StudyPortals helps over 3,000 Universities in 110 countries to optimize their student population on the basis of results. In 2016 it was awarded The EdTechXGlobal award for best EdTech growth company in the world. Edwin was personally honored with the EAIE Rising Star Award and Entrepreneurs Organisation’s ‘Change the World’ award for his notable contributions to international education.
Edwin serves in the EAIE General Council and the NAGAP International Advisory Council and is co-founder of the NAGAP-EAIE initiated global U LARM thinktank/forum, United Leaders of Admissions Recruitment and Marketing.
Infopack-Direct-to-Internationalization
Data wydarzenia | 29.06.2018 |
Data zakończenia wydarzenia | 29.06.2018 |
Lokalizacja | Warsaw Spire |